Subject: topelt makstud riigilõiv
From: Nõustamiskeskus Sotsiaalne Kaasatus <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 5 Mar 2025 15:28:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme 26.06.2024 tasunud riigihangete vaidlustuskomisjonile topelt 
riigilõivu 640 eur, mille osas soovime riigilõivu tagastamist. Kas selleks 
on vajalik kirjaliku avalduse esitamist või piisab sellest e-kirjast?
Lisame kirjale maksekorralduse topelt tasutud riigilõivu osas.

Lugupidamisega

Nõustamiskeskus Sotsiaalne Kaasatus

_______________________________

Rüütli 14, Pärnu, 80011
Suur-Posti 18/1 ja 18b, Pärnu 80018 (varjupaik)
Tallinna mnt 22, Rapla, 79513
tel +372 5627 5993
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.sotsiaalnekaasatus.eu <http://www.sotsiaalnekaasatus.eu/>
www.parnuvarjupaik.eu <http://www.parnuvarjupaik.eu>